מעוניינת ללמוד עיצוב אופנה או עיצוב פנים ?

אתר קול חי No Comments on מעוניינת ללמוד עיצוב אופנה או עיצוב פנים ?
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אם את מעוניינת ללמוד את אחד ממקצועות העיצוב, עיצוב פנים או עיצוב אופנה, חשוב שתבדקי היטב באיזה מוסד לימודים הכי כדאי לך לרכוש מקצוע! במגוון הקיים היום את חייבת לבדוק בצורה יסודית היכן כדאי לך ללמוד כדי שתוכלי לבחור את המקום האיכותי והמקצועי ביותר שיאפשר לך להשתלב בהצלחה בשוק העבודה, ולכן כדאי שתכירי את 'קווים'- בית הספר למקצועות העיצוב. בית הספר המוביל בישראל למקצועות העיצוב, המציע לימודי עיצוב לציבור החרדי בבני ברק ובירושלים.

ב'קווים' תיהני מחוויית לימודים עשירה ומגוונת הכוללת מרצים איכותיים כולם בעלי מקצוע פעילים בעלי ניסיון תעסוקתי רב, תלמדי בסטודיו מעוצב ובקבוצות קטנות, ותזכי להנחיות וליווי אישי תומך ממעצבים במהלך הלימודים וגם אחריהם במהלך השתלבותך בשוק העבודה.

ל'קווים' ניסיון של למעלה מ-12 שנים בהכשרת סטודנטים במקצועות העיצוב ומאחוריו מאות בוגרים שכבר השתלבו בהצלחה בשוק העבודה, והפכו תחביב למקצוע מכובד.

הלימודים ב'קווים' מושתתים על חשיבות הפרקטיקה המקצועית ולכן ניתן דגש מיוחד על עבודות ותרגולים מ'העולם האמיתי', על מנת שתוכלי לצאת אל שוק העבודה מצוידת בתיק עבודות מרשים וניסיון אמיתי בניהול פרויקט בתחום אותו למדת.

אנו ממליצים לך ולכל אחת המתעניינת בלימודי עיצוב לשוחח עם סטודנטים ובוגרים על מנת לשמוע ממקור ראשון על חווית הלימודים הייחודית שלהם.



0 תגובות